«Mitt liv, mitt ansvar» får Digitaliseringsprisen 2025
Elleve kommuner og Akershus Universitetssykehus vant Digitaliseringsprisen 2025 for sin innsats med digitalisering av oppfølging for kronisk syke pasienter. Juryleder Olav Skarsbø kaller prosjektet en solid vinner av Digitaliseringsprisen, og peker på prosjektet som svært godt anvendt digitalisering i offentlig sektor. Ikke minst gir prosjektet en reell følelse av mestring og personlig frihet til pasientene … Les mer